Mednarodni zeleni teden 2019: Živilska industrija išče nove trende
»Kakšni bodo okusi prihodnosti?« – Odgovore posredujejo Nemška federacija za prehrano in prehrano (BLL) in Zveza nemške industrije hrane in pijače (BVE) v dvorani 22a na Mednarodnem zelenem tednu v Berlinu. 2019 (IGW, 18. – 27. Januar).

Kot je pojasnil izvršni direktor BLL / BVE Christoph Minhoff: »Prihodnost bo okusna – zahvaljujoč prehrambeni industriji in njenim inovacijam. Vsi, ki so vpleteni, poskrbijo, da je to ena najbolj inovativnih industrij v Nemčiji, od uveljavljenih mednarodnih podjetij do novih, ambicioznih podjetij. Mednarodni zeleni teden 2019 bomo predstavili to raznolikost in nekaj zanimivih odgovorov na vprašanja o okusih prihodnosti. Vendar to ni le vprašanje okusov, ampak zadeva tudi trajnost, zdravje in družbeno odgovornost. “
Vzpodbuda prihajajo iz naslednjih podjetij iz sektorjev industrije, trgovine in sistemov, ki skrbijo za začetek živilske dejavnosti:
• McDonalds Germany ponuja virtualni obisk restavracije prihodnosti s poudarkom na kakovosti in trajnostnih vidikih.
• Nestlé Nemčija ponuja nekaj odgovorov o odgovornem odnosu do vode.
• Danone daje obiskovalcem priložnost, da iz svoje palete mlečnih izdelkov vzamejo nove, izboljšane prehranske izdelke.
• REWE predstavlja jasne primere, zakaj je zmanjšanje količine plastike na vrhu dnevnega reda v prihodnjih načrtih tega komercialnega podjetja.
• 3Bears izdeluje ime z različnimi vrstami kaše, ki vsebujejo koščke sadja, polnozrnatega ovsa in brez dodatkov ali dodanega sladkorja.
• Joybräu je razvil prvo pivo brezalkoholnih beljakovin na svetu.
• Laiina beljakovinska konoplja, konopljina semena, bogata z beljakovinami, ki jih lahko uživate na različne načine, v müesliju, namazu, v solatah ali napitkih, praženih, pečenih v kruhu ali samo po sebi.
• NearBees dobavlja med iz lokalnega čebelarja neposredno v vaš poštni predal.
• Projekt Haehnlein sestavlja skupina ekološko aktivnih podjetij, ki se ukvarjajo z dobavo ekoloških jajc in izdelkov, pridobljenih iz piščancev.